de spullen zijn gepakt! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jantien Traa - WaarBenJij.nu de spullen zijn gepakt! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jantien Traa - WaarBenJij.nu

de spullen zijn gepakt!

Door: Jantien

Blijf op de hoogte en volg Jantien

27 April 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Jaa eindelijk is het zover! Jantien heeft de (meeste) spullen in haar koffers gekregen.. op een aantal dingen na. :D Vandaag zijn we nog even naar de Greenmarket geweest om eens even flink af te dingen met de Afrikanen op de markt (mooie spullen gekocht, de koffers zitten dus propvol:D)

Haha.. ja want morgen is het zover: dan gaan mijn vader, moeder en Ina&Sas het grote avontuur tegemoet, en stappen ze in het vliegtuig naar Zuid-Afrika! Whoehoe!

Morgen ga ik eerst naar het grootste rollercoasterpark van Capetown. Melissa en ik willen daar de Slingshot gaan doen samen (kijk maar bij de foto's). Ik ben benieuwd! :D
Marinne rijdt ons er met de auto heen en dan zetten we onze sportschoenen achterin de auto want..

morgenavond gaan we Lionshead beklimmen om half 5, zonsondergang kijken & picknicken bovenop de top van de berg, en de berg weer af (pff zwaar). Echt super gezellig:D
Daarna gaan we een afscheidsdrankje doen en vervolgens voor degene die willen stappen (ik, zeg ik nu) gaan we naar Tigertiger! :D

Vrijdagochtend moeten melissa en ik de trein pakken van kwart voor 7, om vervolgens mijn ouders en haar vriend op te halen van het vliegveld om 8uur.

Dan begint de rondreis!! Ik heb er echt zo'n zin in! :D Vrijdag gaan we de tafelberg op. Voor zaterdag hebben we 'sharkdiving' al gereserveerd in Gansbaai!! OOh zoo spannend! We worden dan tussen 9/10uur 's ochtends opgehaald met een busje.. ik ben erg benieuwd!! :D

Hoe het allemaal is gegaan laat ik jullie weten..
Ik weet niet hoevaak en wanneer ik internet heb tijdens de rondreis, maar ik zal proberen af en toe eens een verhaaltje te plaatsen.

Spannend, spannend spannend!! X

  • 27 April 2011 - 18:54

    Sanne:

    Heey Jantien,

    Nu komt het bezoek van je ouders wel heel dichtbij. Wens jou en je ouders veel plezier. En natuurlijk nog even genieten samen met Melissa!! Binnenkort maar weer in Nederland een terrasje pakken!!

    Liefs Sanne

  • 27 April 2011 - 19:15

    Maaike Z:

    Geniet ervan Jantien! Super fijn dat je ouders komen (lijkt me iig na al die tijd ;-)
    lekker veel foto's maken! :d

    Have fun!

  • 27 April 2011 - 19:16

    Bianca:

    Hey tinus,

    ff nieuwsgierig, heb je de 2e lichting kaartjes nog wel ontvangen?

    Mooi dat het allemaal goed gaat met je, heel veel plezier nog met zn allen, geniet er nog maar goed van.!!!!

    xxx Bianca & Daan

  • 27 April 2011 - 21:14

    Jantien In Traa:

    Hee Bianca, jaaa haha gisteren ben ik naar mijn oude verblijf gegaan, en heel toevallig was de 2e lichting dinsdagavond daar aangekomen! Dus ik had dat even goed getimed! haha.. :D
    Erg leuk al die kaartjes! Haha lachen! Die meiden hier dachten allemaal al toen ze die teksten lazen, 'wie zijn dat allemaal van gasten??' haha, ook slaap ik nog trouw in mijn lievelingsshirt hoor! :P

  • 27 April 2011 - 21:28

    Joke:

    Hoi Jantien.We komen net van je ouders vandaan.Hebben alles even gecontroleerd,ze zijn er helemaal klaar voor!Andre heeft hanneke al heeeeel vaak vertelt waar ze overal aan moet denken!Ik hoop dat jullie net zo genieten als wij vorig jaar.
    Veel plezier.....
    gr Henny&Joke

  • 27 April 2011 - 22:02

    Je Ouders:

    We komen er aan! En gaan nu slapen!!!!!

    xxxx, ma en pa.

  • 27 April 2011 - 22:45

    Trijntje:

    Hallo Jantien,

    Ben er helemaal klaar voor.
    En ga nu ook maar slapen.

    Liefs Ina.

  • 28 April 2011 - 06:20

    Saray:

    Hoi Jantien,

    Héél veel plezier toegewenst samen met je ouders, Sas en Ina !!

    Groetjes Saray

  • 28 April 2011 - 07:40

    Iris:

    Hee Jantien!

    Nu kan de reis écht beginnen ondanks dat je al zooooveel hebt gezien haha. Je ouders en Ina en Sas zijn nu bijna onderweg..spannend.. haha
    Ik wens je heel veel plezier met de families Tokkies!
    Hanneke en ik zullen de boel wel even op stelten zetten en we zullen 1 of 2 drankjes op je drinken ;)
    Tot over een paar weken!

    Liefs Iris

  • 28 April 2011 - 08:37

    Claudia:

    Hey Jantien,

    Je ouders zitten op dit moment a.d. koffie bij Sas & Ina en dan begint het grote avontuur!!! Idd wat Joke zegt. Hanneke weet precies in wel container het afval moet ha, ha. Gewoon alles in de grijze...
    En dat ALLE kranten bewaard moeten blijven. Hanneke, dit wordt een mooi grasmatje.... ha, ha.
    We willen jullie allemaal heel veel plezier wensen en een supertijd in Zuid-Afrika. Geniet ervan!!!
    En tot over 3 weekjes.

    Heel veel groetjes,
    De Buurtjes

  • 28 April 2011 - 09:03

    Gijs:

    Velle wille Jantien!!

  • 28 April 2011 - 09:31

    Lotte:

    Hee Jantien!
    Heel schandalig, maar ik bedenk me net dat ik nog nooit een berichtje bij je heb achtergelaten :$. Geniet nog van de laatste paar weken daar :).
    Liefs

  • 28 April 2011 - 10:21

    Conny:

    Hey Jantien,

    Het grote avontuur van je ouders en van sas en ina is begonnen! Ze zijn om half 12 hier weggegaan en zijn nu onderweg naar het vliegveld.
    Heeel veel plezier met jullie rondreis door Zuid-Afrika!

    Groetjes Conny

  • 28 April 2011 - 21:08

    Marcel:

    Hey Jantien,

    Veel plezier de komende tijd en vingertjes binnen de kooi houden he!

    Groeten!

  • 28 April 2011 - 21:27

    Jantien:

    Wat leuk alle reacties! Heb vandaag de Slingshot gedaan en het was GEWELDIG! hahaha!!! Eigenlijk best eng, maar niet zo eng als bungeejumpen. Ik ga nu zo slapen.. heb net Lionshead beklommen en we hebben de top gehaald binnen 50 minuten. Het uitzicht was niet te omschrijven zo mooi! We hebben de zonsondergang gekeken op de top en lekker wat gegeten en zijn toen in het pikkedonker afgedaald. Het uitzicht op Capetown (alle lampjes) was zo gaaf!! :D

  • 01 Mei 2011 - 15:37

    Jolien:

    oeh jantien:D wat gaaf !
    heel veel plezier nog met pa en ma. blijf je volgen!
    Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Jantien

Iets korts over mijzelf? Nou okee.. Ik zit in mijn 3e jaar v.d. Pabo @ Edith Stein.. Als het goed is het laatste jaar ! :D Verder ga ik veel stappen en hou ik wel van een potje volleybal / gitaar spelen ;)

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 800
Totaal aantal bezoekers 116951

Voorgaande reizen:

23 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: