Het komt al dichtbij! - Reisverslag uit Diepenheim, Nederland van Jantien Traa - WaarBenJij.nu Het komt al dichtbij! - Reisverslag uit Diepenheim, Nederland van Jantien Traa - WaarBenJij.nu

Het komt al dichtbij!

Door: Jantien

Blijf op de hoogte en volg Jantien

22 December 2010 | Nederland, Diepenheim

Yoehoe!! Het verblijf is eindelijk helemaal rond en verblijven toch in de Timour Hall Villa. Nog 32 dagen.. en dan is het zover!
Het komt steeds dichter bij, ik kijk er erg naar uit! Tevens ook wel spannend natuurlijk hoe het daar allemaal zal zijn.

23 januari vertrek we (Melissa, Marinne en Jantien) met het vliegtuig richting Londen. Daar moeten we overstappen op het vliegtuig naar Capetown. Eerst nog ff een afscheidsparty op 21 januari, feestee!

De inentingen heb ik nu ook allemaal gehad. De eerste gingen niet zo goed haha, maar nu kan ik alles aan :P Hanneke dacht dat het een leuk idee was om mijn eerste inenting te filmen, nou dat was dus niet zo'n succes :D
Binnenkort nog even inkopen doen, want ik wil natuurlijk wel mijn lievelings-haarschuim mee enzo haha !

De komende weken zal ik thuis bezig zijn met de voorbereiding (vooronderzoek) van mijn ontwerpgericht-onderzoek die ik op de Primary School Capetown ga doen.

Alleen eerst nog even flink feesten hier in Nederland!

  • 22 December 2010 - 11:44

    Jolien:

    idd spannend:d super gaaf! Zal deze site goed in de gaten houden:)! Liefs

  • 22 December 2010 - 11:52

    Pa:

    Jantien, erg spannend voor jou (en ons)! Het is natuurlijk niet alleen maar feest, dus...

  • 22 December 2010 - 13:14

    Francis:

    He Jantien!
    grappig, voor mij is het bijna voorbij en bij jou gaat het zo beginnen! ik denk haast dat je me nog wel ziet voor die tijd, maar wil je meegeven dat je vanaf het begin voor de VOLLE 100% moet genieten!!. Het is echt een ervaring die je nooit meer mee gaat maken, en het afscheid is echt echt echt zwaar. Afrika zal als je thuis gaan voelen!

    Maar eerst lekker genieten! zie je over twee weekjes weer!
    Groetjes vanuit Zuid-Korea!

  • 22 December 2010 - 13:54

    Hanneke In Traa:

    Hallo Jantien,

    het is inderdaad niet alleen maar feest! Maar wel vaak. :D
    Haha..
    Geniet er lekker van. De volgende keer gaan we samen!

    Liefs

  • 22 December 2010 - 14:30

    Frederique:

    Jeuj het eerste verhaaltje!
    Erg spannend lijkt mij! Maar eerst idd nog een paar feestjes in Nederland.
    We zullen je bij de volley wel gaan missen en dus moeten we donderdag onze eerste strategie al gaan uitzetten!
    Ik ben benieuwd naar je eerste verhaal vanuit Afrika! En natuurlijk alle foto's van de mooie kindjes daar! :D

    Groetjes Frederique

  • 22 December 2010 - 14:51

    Gijs:

    Ik ben nu al benieuwd naar al je verhalen haha
    Vraag me alleen wel af wie me nu zondags bij boonk moet gaan entertainen;)

  • 02 Januari 2011 - 11:48

    Elaine:

    Hee Jantien..

    Oeeeh wat spannend zeg.. Nog 21 dagen en dan ga je al weg.. Super gaaf..! Vertrek je de 22e?

    Ga zeker je site volgen..!

    Maar eerst nog even genieten van alle feestjes hier en natuurlijk je afscheidsfeestje..
    Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!!

    Groetjes Elaine

  • 02 Januari 2011 - 12:36

    Hanneke In Traa:

    Schwester!!

    Nog precies 3 weekjes! Dan ga je alweer weg.
    Time flies!

  • 03 Januari 2011 - 19:39

    Mama:

    Ja Jantien vandaag hebben we voor de laatste keer voordat je naar Afrika gaat inkopen gedaan.
    Ik heb regelmatig mijn pinpas in de handen gahad HA HA !!!!!!
    Lekker een broodje gegeten en koffie gedronken.
    Jantien geniet van je tijd in Afrika, (dat zullen wij ook weer doen).
    Liefs Mama

  • 06 Januari 2011 - 15:46

    Jarno:D:

    Heeey:D
    ik wou het ff proberen:P
    tot morgen!:blink:
    Groeetjeezzz Jarno:D

  • 08 Januari 2011 - 10:19

    Jantien:

    hee jarno! :D haha okee leuk! hij doet het dus zie ik! mooi!
    tot volgende week weer!

  • 09 Januari 2011 - 07:37

    Jarno.:

    Heeeey!
    nog precies 2 weken vandaag!
    Gaaaaf!!!!!!!!!!!!
    Suc6!!
    Groeetjeeezz Jarno:D

  • 09 Januari 2011 - 10:51

    Madelon:

    heey juffie,
    heel veel plezier in Zuid afrika.
    Maar ik vind het wel jammer dat je weggaat:(
    maarja het moet.
    nou doei:P:P
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx:):)

  • 09 Januari 2011 - 11:21

    Kaya Willighagen:

    heej juf,
    wanneer ga je ook alweer weg?
    vind je het spannend?
    ik weet zeker dat het echt super leuk gaat worden!
    doei!!
    groetjes kaya

  • 10 Januari 2011 - 08:45

    Inge:

    Hi Jantien,
    heb je zaterdag nog een beetje genoten van de verrassing bij de volleybal?

  • 13 Januari 2011 - 15:21

    Jarno.Jochem & Thijs:

    Alloooa!`
    haaloo!
    wrm was je niet op schooool
    Doeeii!

  • 15 Januari 2011 - 08:36

    Madelon:

    WEEEEEEEKEND
    eindelijk
    een fijn weekend
    en ik hoop dat jegeeen arm of iets aanders breekt he:P
    hhahah het schaatsen was ook leuk
    XXXXXX je pupil:P

  • 18 Januari 2011 - 15:22

    Jesse:):):

    hey juf,

    je bent er nog een paar dagen dus geniet maar van ons

    groetjes jesse:):)

  • 18 Januari 2011 - 15:52

    Edo Koopmans:

    Juf Jantien,
    Ik hoop dat je het heel leuk in Zuid-Afrika krijgt.
    En ik vind je een (hele) goede juf
    Groet,
    Edo

  • 18 Januari 2011 - 15:55

    Levy En Anke(L):

    Heey juffieee'
    wij zagen al die leuke mailtjes van iedereen op de site!
    Dus wouden wij het zelf ook eens proberen!
    best funny.....
    Wij wensen je een leuke tijd toe

    Groetjes Levy en Anke

  • 18 Januari 2011 - 16:22

    Jantien:

    haha ja ik heb er al erg veel zin in! leuk dat jullie een berichtje plaatsen :D tot morgen weer !

  • 18 Januari 2011 - 18:38

    Maud(L):

    Hoi juf,

    wat leuk dat je naar Zuid - Afrika gaat!
    vind je het spannend?
    nou in ieder geval ik wens je :veel plezier veel gezelligheid en een leuke reis!

    p.s. jammer dat je ons dat geen les meer geeft (3maand lang:(:(:(:()

  • 20 Januari 2011 - 15:11

    Niemand:

    niks

  • 21 Januari 2011 - 14:28

    Conny:

    Hey Jantien,

    Spannend nog twee daagjes!!
    Heel veel plezier in Zuid-Afrika!
    Geniet ervan!

    Groetjes Conny.

  • 22 Januari 2011 - 16:39

    Jesse:

    juf jantien ik hoop dat je het erg leuk vind en hebt in zuidafrika ik hoop dat je er snel weer bent want de laatste schooldag moet je natuurlijk bij ons zijn

    groetjes jesse

  • 23 Januari 2011 - 10:25

    Lydia:

    Ha Jantien
    Toen ik zaterdagochtend wakker werd, dacht ik meteen: zou ze al in het vliegtuig zitten. Ik ben benieuwd naar je reisverslag, alle foto's en je ervaringen met het onderwijs in Zuid-Afrika. Dat alle kinderen van 7/8b je zullen missen, blijkt wel uit hun berichtjes.Nogmaals heel, heel veel plezier in Kaapstad

    Hartelijke groet,
    Lydia

  • 23 Januari 2011 - 13:12

    Madelon(L):

    heey jufffie,
    ik hoop dat je een hele leuke tijd hebt in zuid afrika!:)
    maaarrre hoelang ga je dan??
    en hoelaat kom je aan??
    maarrrrreeee we gaan jou heeelerg missssseeeeeeeen:'(
    xxxxxxxxxxxx madelon

  • 23 Januari 2011 - 19:28

    Hanneke:

    Oeeeh...spannend!

    Jij hangt nu in de lucht richting CAPETOWN!!

  • 23 Januari 2011 - 21:06

    Sandra:

    heel veel plezier!!!!

  • 24 Januari 2011 - 08:07

    Claudia:

    Hey Jantien,

    Als alles goed is verlopen ben je nu net geland! Hoop dat je een goede reis hebt gehad. Ga vanavond wel even verhaal halen bij de buurtjes... Heel veel plezier en ben zeer benieuwd naar het 1e echte verslag!

    Groetjes Claudia

  • 24 Januari 2011 - 15:13

    Matthijs En Jolien:

    We houden je site in de gaten:D
    Zag op een andere website dat je 8.41 landde? volgens nr?
    Kusons!

  • 25 Januari 2011 - 11:34

    Jarno:D:

    Heey!
    Ben je al in CAPE TOWN???!
    lijkt me echt zo super gaaf!!!!!
    Heeeeeel Veeeeeeel suc7 daar in Zuid-Afrika!

    Groetjes:D
    JARNO!!!:D

  • 25 Januari 2011 - 15:48

    Mirthe:

    go juf jantien

  • 25 Januari 2011 - 16:17

    Mama:

    Hallo Jantien.

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad.
    Het weer zal bij jullie beter zijn dan bij ons, het regent hier.
    We zijn erg benieuwd naar je verhalen.
    Geniet van alles en doe iedereen de groetjes.
    Dikke kus Mama.

  • 25 Januari 2011 - 17:46

    Leonie Volley:

    He Jantien!!
    Nou waar blijven je eerste wilde verhalen;)??
    Hoorde dat alles goed was verlopen, goed te horen!

    Lfs van je toekomstige buuf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Diepenheim

Jantien

Iets korts over mijzelf? Nou okee.. Ik zit in mijn 3e jaar v.d. Pabo @ Edith Stein.. Als het goed is het laatste jaar ! :D Verder ga ik veel stappen en hou ik wel van een potje volleybal / gitaar spelen ;)

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 116998

Voorgaande reizen:

23 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: