In Capetown - Reisverslag uit Diepenheim, Nederland van Jantien Traa - WaarBenJij.nu In Capetown - Reisverslag uit Diepenheim, Nederland van Jantien Traa - WaarBenJij.nu

In Capetown

Door: Jantien

Blijf op de hoogte en volg Jantien

25 Januari 2011 | Nederland, Diepenheim

Na een lange vlucht vol met turbulentie zijn we gisteren om 9uur aangekomen in Capetown. Daar werden we opgewacht door twee vrouwen van de International School of Capetown.
Ze brachten ons naar de Timour Hall Villa met de auto en hebben ons onderweg een aantal dingen laten zien. We zagen een aantal townships en veel vreemde mensen (met bivakmutsen enzo). De rest van de dag hebben we lekker in de zon gelegen en ons gesettled in onze kamer. :D
We moeten met z'n vieren op een kamer en daarmee zijn we het nog niet helemaal eens. Gloria (directrice van de school van Marinne) gaat ons helpen met het zoeken naar iets anders.
Deze week hebben we nog lekker vrij en volgende week maandag beginnen we op de school.
Het is hier echt lekker weer en warm, en gaan de komende tijd nog veel zien van de omgeving hier. Marinne, Melissa en ik gaan zo uiteten, héérlijk!! :D

Zo, mijn tijd is op... Daaaag ! :D

  • 25 Januari 2011 - 18:58

    Sanne:

    Heel veel plezier! :D Geniet ervan! xxx

  • 25 Januari 2011 - 19:10

    Jolien:

    Al lekker in de zon gelegen ja:D oef dat kan ik me hier in NL nu echt niet voorstellen haha HEERLIJK:D Heel veel succes met zoeken naar een ander verblijf. Geniet er van! En eetsmakelijk:D
    Dikke kus jo!

  • 25 Januari 2011 - 19:13

    Hanneke:

    Lekker genieten zuster!! :D

  • 25 Januari 2011 - 19:26

    Mama.:

    Kijk maar uit voor die bivakmutsen!!!
    Leuke foto van jou bij de Timour Hall.
    Super dat je al contact met Aziz hebt
    gehad.
    Veel plezier en smeer je goed in tgen de zon.

    Kus Mama.

  • 25 Januari 2011 - 19:51

    Sanne:

    Wat een luxe of niet..beetje in de zon liggen. Mooi dat je er bent en alvast succes voor maandag..vol aan de bak op stage. Knapzak nog heel overgkomen en hangt de kalender al? Groeten aan Melissa. Xx

  • 25 Januari 2011 - 19:52

    Joke:

    eindelijk ben je er dan heeeerlijk!!!
    Wil je wilma niet zo laten schrikken door te zeggen dat je de eerste dag al een auto gaat huren om een township bezoeken.!!!
    Veel plezier en........gedraag je.
    gr Joke

  • 25 Januari 2011 - 20:20

    Sanniej From Deep'n:

    heeeeej jantien,,
    heel veel plezier hea;)
    en pas op voor mannen met bivakmutsen!;)
    eetsmakelijk..

    xxx

  • 25 Januari 2011 - 20:35

    Maaike:

    klinkt al helemaal toppie!! :d tot het volgende verhaaltje! ;)

    x

  • 25 Januari 2011 - 21:00

    Papa:

    Hoi Jantien, ben net terug van vergadering van het Simmetje. Geweldig dat je al zo goed gesettled bent. Met die kamers dat komt ook wel goed, neem ik aan. Geniet ervan en we BELLEN! Groeten, xxx Pa.

  • 25 Januari 2011 - 21:12

    Leon:

    Jaaaantine;)

    Leuk joh, wel jammer van die kamer:P maarja komt vast wel weer wat anders leuks op jullie pad!

    Succes alvast op stage en geniet nog ff van jullie weekje vrij:D

  • 26 Januari 2011 - 07:01

    Heeey!:

    Hier is het 0,2 graden...
    Haha daar???
    maar dus je gaat ergens anders naar toe en niet meer in de villa!??
    haha jammer...
    wij gaan zo naar gym...(met die saaie lessen... jwz..:P)
    De Groetjes uit Nederland!:D
    Jarnoooo!:P

  • 26 Januari 2011 - 09:05

    Ilona:

    Heee Sjanstien!

    Ik heb het complete verslag gelezen bij Melissa :p

    Jullie hebben het dus goed naar je zin. Mooi! Alleen zon en bivakmutsen?

    Geniet nog even lekker van deze week. En alvast heel veel succes voor maandag!

    Doeg Xx

  • 26 Januari 2011 - 09:31

    Frederique:

    Goed om wat van je te horen. Hoorde van Hanneke dat je idd een vervelende vlucht had gehad! Toch goed overgekomen en al lekker aan het genieten van je stekkie voor de komende vier maanden!
    Geniet van je komende week!
    Ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar de eerste foto's van je stage! :D
    Have fun!

  • 26 Januari 2011 - 13:35

    San:

    Zo, kort maar krachtig :)

    Have fun girl!!

    Lfs!!

  • 26 Januari 2011 - 16:35

    Iris:

    Jantien!

    Wat leuk om te lezen. En ik ben zooo jaloers.. en al helemaal op die foto in je jurkje + zonnebril + zon!
    Heerlijk haha!
    Heel veel plezier nog!

    Liefs

  • 26 Januari 2011 - 18:20

    Maud:

    Hoi juf!!

    Is het leuk in Capetown?

    Hier wel ik werk super hard voor volgendeweek (CITOTOETSEN)

    Wens me maar veel suc6 want ik vind het wel spannend maar ook wel leuk want we mogen kougum in!!(weet niet hoe ik het moet schrijven!!:P)
    Maar veel plezier en suc6!!

    Liefs,Maud

  • 26 Januari 2011 - 19:08

    Kaya Willighagen:

    echt leuk!
    doe je ook nog meer?
    je ging toch ook nog klimmenn waarmee je zoveel water mee moet nemen?
    en geef je de kinderen de brieven?
    ik hoop het wel:D
    doeggg(L)

  • 27 Januari 2011 - 09:55

    Groep7b/8b:

    Hoi juf,

    We zitten nu, na de pauze, in de klas en zijn je site aan het bekijken. Om de beurt bedenken we een zin.
    Anke: ben je al lekker bruin?
    Edo: heb je al bijzondere diersoorten gezien?
    Sander: Is het daar mooi?
    Maud: heb je al lekker geshopt?
    Jarno: was het eten lekker?
    Levy: wat heb je allemaal gegeten?
    Antal: is het daar goedkoop?
    Kaya: zijn je vriendinnen ook al lekker bruin?
    Ruben: Is het een mooi verblijf (van binnen)?
    Frans: Welke leuke dingen ga je binnenkort doen?
    Tom:Staat Capetown ook onder water?
    Dominique: ik heb een 9 voor mijn spreekbeurt over de puberteit en ik ben eerste geworden met paardrijden.
    Niels: Is de stad mooi?
    Daan: Hoeveel graden is het daar?
    Jesse: Ken je al een paar Zuid-Afrikaanse woorden?
    Even een paar brandende vragen van een aantal kinderen.
    Veel plezier in je vrije week en succes op school volgende week.

    Groetjrs gr 7/8/ en Lydia

  • 27 Januari 2011 - 12:13

    Leonie (A):

    He!!
    Het feest kan beginnen! Leuke vliegreis gehad dus;) Weet je ook weer wat dat is! Veel plezier met de kennismaking met je nieuwe school! Heb je het lied nog wel even geoefend;)?

    Lfs

  • 28 Januari 2011 - 08:24

    Inge:

    Hi Jantien(neke), fijn te horen dat je toch goed bent aangekomen.
    Vanmorgen was het in Diepenheim
    -2,2 en dus krabben! Ik ben jaloers op jou daar in de zon. Veel plezier en tot het volgende bericht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Diepenheim

Jantien

Iets korts over mijzelf? Nou okee.. Ik zit in mijn 3e jaar v.d. Pabo @ Edith Stein.. Als het goed is het laatste jaar ! :D Verder ga ik veel stappen en hou ik wel van een potje volleybal / gitaar spelen ;)

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 116992

Voorgaande reizen:

23 Januari 2011 - 20 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: